Jesteśmy zawsze na bieżąco. Czytaj codziennie!

GADŻETY REKLAMOWE

Rodzaje gadżetów reklamowych

Gadżety reklamowe mogą znacząco poprawić wizerunek marki w oczach klienta. Powinny być one jednak dostosowane do grupy odbiorców. Decydując się na produkt, kierowany do gospodyń domowych, będziemy stawiać przede wszystkim na wartości rodzinne. Większość gospodyń domowych łączy...

Zobacz

Jak odbierane mogą być gadżety reklamowe ?

Działy marketingowe, decydujące o przygotowywaniu gadżetów reklamowych, stoją przed trudnym wyzwaniem, ponieważ coraz trudniej zaskoczyć klientów. Gadżety reklamowe, jak długopisy i breloki, które w latach dziewięćdziesiątych przynosiły oczekiwane skutki, dzisiaj są czymś...

Zobacz

Gadżet reklamowy - czy uwzględniać go w strategii...

Strategia marketingowa w dniu dzisiejszym jest niezwykle trudna. Chodzi nie tylko o konkurencyjność, ale także o kreatywność. Niestety, klienci są wręcz zalewani reklamami, ulotkami oraz spotami reklamowymi. Nie da się ukryć, że reklamy te wydają się być zbyt agresywne dla niektórych...

Zobacz

Branże w których upominki reklamowe są dobrze odbierane

Gadżety reklamowe mogą stanowić świetny sposób na zachęcenie do siebie klienta. Dlaczego? Mówią o marce, są zazwyczaj użyteczne, a co najważniejsze są… za darmo. Jest to po prostu „bezinteresowne” wyjście do klienta. Klienci uwielbiają dostawać...

Zobacz

Duże gadżety to przesada?

Każdy gadżet reklamowy wiąże się z jakimś kosztem dla przedsiębiorcy. Pojawia się więc pytanie, czy należy decydować się wyłącznie na drobne podarunki dla potencjalnych klientów czy pracowników… Może bardziej opłacalnym byłoby zainwestowanie w większe gadżety. Jak więc...

Zobacz

Po co gadżety reklamowe?

Nie masz pomysłu na rozreklamowanie swojej działalności gospodarczej? Spróbuj skorzystać z opcji, jaką stanowią gadżety reklamowe. Przede wszystkim, ich koszt jest najczęściej na tyle niski, że nie obciąży za bardzo budżetu, ale może pomóc odnieść spore zyski. Za pomocą...

Zobacz

Jak promować swoją firmę ?

Promowanie firmy nie należy obecnie do najłatwiejszych zadań, zwłaszcza że rzadko kiedy mamy do czynienia rynkami monopolistycznymi. Od kiedy wprowadzono wolną gospodarkę, zaczęło tworzyć się coraz więcej przedsiębiorstw, związanych z różnymi branżami. Rozwinął się w ten sposób...

Zobacz

Gadżety jako narzędzie marketingowe

Gadżety reklamowe mogą stanowić doskonały argument dla naszego klienta, że powinien do nas wrócić. Dlaczego? Czy rzeczywiście chodzi tylko o to, że „jest za darmo”? Niekoniecznie, aczkolwiek jest to niezwykle istotny argument. Regularne dostarczanie stałemu klientowi...

Zobacz

Nagradzanie pracowników gadżetami z firmowym logo

Gadżety reklamowe mogą stanowić świetny prezent dla pracowników, którzy są zatrudnieni w naszej firmie. Mogłoby to ich zmotywować do dalszej i lepszej pracy. Wiadomo, że trudno będzie mówić o motywacji, jeśli rozdawać będziemy tylko długopisy i ołówki – jeśli jednak firma...

Zobacz