Jesteśmy zawsze na bieżąco. Czytaj codziennie!

MARKETING

Najczęstsze błędy w marketingu internetowym

Niestety, coraz więcej osób sięgających po marketing internetowy, nie jest sobie w stanie poradzić z jego odpowiednim prowadzeniem, ponieważ takim osobom brakuje przecież niezbędnego doświadczenia oraz przygotowania, zwłaszcza przy reklamie w mediach społecznościowych. Co zalicza...

Zobacz

Wideomarketing od podstaw

Wideo marketing jest jednym z najczęściej stosowanych narzędzi w internetowym marketingu. Przede wszystkim, warto pamiętać, że marketing ten nie powinien być mylnie kojarzony z reklamą telewizyjną. Dlaczego? Reklamy telewizyjne to spoty, które pojawiają się w trakcie przerw...

Zobacz

Czy warto inwestować w dział marketingu w firmie ?

Marketing jest jednym z najważniejszych zadań firmy. O ile, w okresie gospodarki komunistycznej wystarczało jedynie wyprodukować dany towar czy zaproponować usługę, obecnie wymagane jest prowadzenie również kampanii reklamowych, które pomogą skutecznie wypromować dany produkt czy...

Zobacz

Strategia e-mail marketingowa

Internauci bardzo niechętnie reagują na spam. Znajdując na swojej poczcie elektronicznej kolejne wiadomości, w których są zachęcani do kupienia samochodu, laptopa czy skorzystania z oferty nowego spa, są zdegustowani i z czasem wcale nie będą otwierali podobnych wiadomości. Istnieją...

Zobacz

Jak zorganizować angażujący event?

Przygotowanie wydarzenia społecznego czy promocyjnego danego przedsiębiorstwa wcale się do najprostszych, a przede wszystkim jest dość kosztowne. Każdy dział marketingu prędzej czy później stanie jednak przed takim zadaniem, ponieważ w przeciwnym razie, dana działalność nie będzie...

Zobacz

Event marketing w pigułce MARKETING Jak rozliczyć wydane...

Event marketing nie zalicza się do najprostszych zagadnień, nawet dla doświadczonych marketingowców. Powinno się bowiem pamiętać, że wydarzenia takie, chociaż niezwykle kosztowne, mogą stanowić reklamę lub antyreklamę w zależności od tego, jak zostaną zorganizowane. Jeśli zarząd...

Zobacz

Czy warto inwestować w dział marketingu w firmie ?

W każdej firmie, dział marketingowy stoi codziennie przed niezwykle ważnymi zadaniami. Zacznijmy od tego, że nie da się uruchomić skutecznie żadnej działalności gospodarczej, o ile nie zainwestujemy konkretnej sumy w marketing. Liczy się, że takie koszty mogą pochłonąć nawet około...

Zobacz