Nagradzanie pracowników gadżetami z firmowym logo

Gadżety reklamowe mogą stanowić świetny prezent dla pracowników, którzy są zatrudnieni w naszej firmie. Mogłoby to ich zmotywować do dalszej i lepszej pracy. Wiadomo, że trudno będzie mówić o motywacji, jeśli rozdawać będziemy tylko długopisy i ołówki – jeśli jednak firma zainwestuje w plecaki z logo firmy czy też torby sportowe, gra będzie naprawdę „warta świeczki”, ponieważ przedmioty takie są niezwykle często używane w życiu codziennym. Równocześnie, nie kosztują one mniej niż złotówkę, dlatego taki prezent od firmy może sprawiać miłe wrażenie. Niektóre firmy stosują zasadę wdrażania do zespołu poprzez dawanie firmowych gadżetów po rozpoczęciu współpracy. Po popisaniu umowy o pracę, członek zespołu otrzymuje swój kubek, koszulkę z nazwą firmy, czapkę firmową, długopisy i ołówki, a także planowany jest wydruk wizytówek. Dajemy w ten sposób nowemu pracownikowi do zrozumienia, że jest jednym z członków zespołu, dzięki czemu może się czuć „jak u siebie”.
Gadżety
Zadowolenie z pracy i duma z przynależności do danej firmy, będzie także zauważalna wśród klientów. Pracownik nie będzie „nijaki”, ale będzie członkiem, częścią danej firmy. Klienci, którzy będą obsługiwani przez uśmiechniętego pracownika w koszulce z logo firmy sprawi, że utrwali on sobie pozytywne wrażenia, dotyczące marki. Gadżety reklamowe, jak koszulki, noszone w godzinach pracy to jednak nie tylko skuteczna forma promocji, ale także rozwiązanie problemu niestosownych strojów. Niestety, niektórzy pracownicy nie pamiętają o zakładaniu stosownego w pracy stroju, a więc odpowiedniej, długiej koszuli czy też odpowiednich spodniach/spódnicy. Ujednolicenie koszulek sprawi, że stroje zawsze będą stosowne w pracy.

Nie wolno zapomnieć, że gadżety reklamowe mogą także stanowić prezent, rozdawany pracownikom z okazji zbliżających się świąt. Wiele firm stosuje politykę, polegającą na dawaniu premii lub bonów do wykorzystania, z okazji zbliżających się świąt. Taka koperta z bonami mogłaby być urozmaicona o notesy z logo firmy, ołówki, a nawet „czapkę mikołaja” z logo firmy.

Produkcja takich gadżetów na większą skalę nie powinna być problemem, ani być kosztowna. Poza tym, to darmowa forma reklamy, ponieważ gadżety reklamowe mogą zostać przekazane „dalej”, a więc rodzinom i znajomym, zatrudnionym w danej firmie. Nie trzeba także przejmować się, że logo takie nie będzie wielkie rozmiarem czy niewyraźnie będzie podany adres. Może być to przecież adres strony internetowej. Najważniejsze, by jak największej liczbie osób zapadł w pamięć.